الاثنين، سبتمبر ٠١، ٢٠٠٨

رمضان جانا...اهلا رمضان

مش عارف ايه سر ارتباط رمضان بالتدوين عندى
اول مرة دونت كان في رمضان
باحن لكل حاجة حلوة حصلت في رمضان ايام ما كنت في بورسعيد
و باحاول اتعالج من اثار ذكريات مؤلمة حصلت في رمضان اللى فات و انتو عشتوها معايا
المهم
رمضان كريم
كل سنة و انتو طيبين
ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا رب
تقبل منا اعمالنا و اهدينا لكل شئ يرضيك يا رب

هناك ٤ تعليقات:

هانى المصرى يقول...

ايه يا عم على انت فين دا انا دايخ عليك عايز اتكلم معاك بخصوص اللى انا بكتبه ان شاء الله يعجبك ونتعاون مع بعض ادخل المدونه وشوف بعض اللى انا كاتبه ضرورى ياريت يا على وفيه عندى حاجات تانيه كتير.
منتظر ردك ..
وكل سنه وانت طيب .

maha يقول...

سلام عليك يا علي
كل سنة و انت طيب و لله اقرب
ربنا يتقبل منك طاعاتك و فروضك و عبادتك :)
انهارده انا سمعت علي نجوم fm
دعاء جميل جدا و اللي كان بيقولوا صوته زي صوتك بالضبط و افتكرت لما قلت قبل كده علي دعاء في رمضان انت هتنزله ...هو ده ؟؟؟؟
يا رب يكون هو لانه كان دعاء جميل جدا
لو فعلا الدعاء ده كان بتاعك يا ريت لو تنزله علي المدونة ..
كل سنة و انت طيب:)
سلام
مها

moory-mero يقول...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

رمضان كريم وكل سنة وانت طيب يا علي
ويارب تكون دايما موفق

في رعاية الله

شبــ اون لاين ـــاب يقول...

رمضان كريم وان شاء الله ربنا يتقبل منا و منك صالح الاعمال

و ان شاء الله ميكونش فيه ذكريات مؤلمه رمضان ده

علشان رمضان اللى جاى متفكرش فيها و تفتكرها

لانى اول مره ادخل مدونتك و مش حتكون اخر مره


واضح انك بتحب بلدك بورسعيد اوى
لانك بتتكلم عنها كتير ف المدونه
_____________________
كان معك من امام الكيبورد
واحد مخه لاسع شويه
شبـــ اون لاين ـــاب
الاسكندريه
___________________