الاثنين، فبراير ١٦، ٢٠٠٩

حفلتى يا جدعاااااااااااااان






يا كل اصحابي على هذا الكوكب و الكواكب اللي جنبه

اخيرا و بعد طول صبري

جت لى فرصة انى ابدا اول خطوة في مشوار الحلم

الغنا

بدون مقدمات

و بدون لف و لا دوران

اول حفلة ليا لوحدى منفرد

اهاتكون يوم الاثنين الموافق

2-3-2009

مستنييييييييييييييييييييييييييكم بجد

هناك ١٠ تعليقات:

زهرة الجنة يقول...

مليوووووووووووون مبروك
ربنا يكرمك ويوفقك
تحياتي وتقديري

محمد عتلم يقول...

بروك يا على
بجد شىء جميل انك تعمل حاجه بتحبها
انا عشت مع فنانين كتير فى اول مشوارهم واول خطواتهم وكنا بنعمل حاجات كتير اوى فى المزيكا والتصوير والتوزيع والكليبات . والله كانت ايام حلوه
دلوقتى هما نجوم كبار
بجد عقبالك
انا لو موجود فى مصر والله لم اتردد لحظه انى احضر الحفله واقف جنبك عشان انا بحترم الناس اللى بتسعى عشان تحقيق هدفها وكمان اكيد مكنتش سبتك الا لما اصورك . ولما اجى مصر انشاء الله هاحضرلك اى حفله لو فيه حفلات ليك
الف مبروك مره تانيه يانجم

كراكيب نـهـى مـحمود يقول...

مبروك يا علي طبعا هكون موجوده
انا فرحانه علشانك جدا وبالنجاح يا رب

Zika يقول...

مبروك
وبالتوفيق ان شاء الله

§a§a يقول...

الف مليون مبروك يا على

يارب دايما فى التقدم والازدهار

انا والله مش هقدر اكون موجود للاسف

عشان الشغل بس هحاول والله انى اخد يوم دا اجازة ان امكن

لان مينفعش اعدى الحفله دى

تحياتى ويارب تستمر فى التقدم بإذن الله

كفايـة طيبـة يقول...

الف الف مبرووك بجد
ده شيء جميل اوى
وياريت لو فى فيديو او حاجة بصوتك ترفعها عشان نسمعها
نظرا لظروف سفرى وعدم قدرتى على حضور الحفلة
ان شاء الله تبقي حفلة حلوة اوى :)

غير معرف يقول...

بالتوفيق يا علوة

يارب تحقق احلامك

محمد جودة من خارج الحدود

شيمـــــاء يقول...

مبروك يا علوة

Remas يقول...

الف الف مبروك ياعلى وان شاء الله تكون بداية موفقة
انا اول مره في مدونتك وان شاء الله اتبعك دايما وباذن الله هحاول احضر حفلتك
ربنا يوفقك يارب وعقبال الحفلة المليون وانت نجم النجوم
تحياتى
ريم

aidy يقول...

مبروك وبالتوفيق

يارب نسمع عنك اخبار مفرحة