الاثنين، أكتوبر ٢٣، ٢٠٠٦

اللهم انا نعوذ بك من شرور انفسنا و سيئات اعمالنا

بعد صباح الفل والذي منه حبيت اشكركم جدا ع الاقبال البشع ع المدونة الاولى لي
و حبيت اكتر اشكركم على انكم استحملتوا الرغي اللي فيها
خلص رمضان و الشيطان خرج و سانن سكاكينه
و مش عارف اقوللكم بجد قد ايه اترعبت ساعة اذان المغرب اخر يوم رمضان
يمكن انا باهلوس دلوقت بس اتفقنا اللي حابب يقرا اهلا بيه و اللي مش حابب مايشتمش
اللهم انا نعوذ بك من شرور انفسنا و من سيئات اعمالنا
علي

هناك تعليقان (٢):

hesterua يقول...

يا عم شتيمة ايه
وبعدين لو مش هنسمعك هنسمع مين يا عم
وانت بجد من احلى واعذب الأصوات اللى سمعتها فى حياتى
سبحان الله بعد رحلة عمر فى حب المزيكا اول مطرب اعرفه يكون من النوع اللى بحب اسمعه جدا
واللى يعرفك كمان يعرف يعرف انت فنان وانسان قد ايه
وبعدين سياتك يا بشمهندس بتنسى تقول انك ملحن برضه
كل سنة وانت طيب وعقبال ما نظبط حفلتك مع بعض انشاء الله
اخوك
احمد شلبى

Unknown يقول...

انت بتتريق
ياعم بالراحة علينا
ولا انت عاوز اقبال جماهيري
ليه يعنى فاكر نفسك
نادية الجندي
ولا خالد الصاوي مثلا
انت حتة على الالفي مطرب مغمور
انا بهزر
بكرة تبقة مشهور ومتفضاش تكتب حرف عشان الغلابة اللى زيي يقروه