السبت، مارس ٢٤، ٢٠٠٧

بلا ولا شي



بلا و لا شي
انا اسف جدا لو كنت زي ماناس ردوا و قالوا فكرتكوا و فتحت جرح كان قرب ينطفي و ان كان مش هاينطفي ابدا


...

........

.........


بس دلوقت اسمحولى اشارككم معايا و حاجة حلوة عايشة معايا من فترة طويلة و كنت باحاول اكتب عنها اكتر من مرة لغاية ما فشلت
قلت اوريهالكوا اهي و انتو قولوا رايكم
غنوة حلوة قادرة تسحب الواحد مننا و توديه دنيا تانية خااااااااالص
يا سيدي ياسيدي قول كمان
انا كنت فين من الغنوة دي

فجاة و بدون مقدمات هبطت عليا نسمة
بس ايه نسمة بجد
فجاة لاقيت صديقي و عمى
ساهر محمد بيبعتلي اغنية و بيقوللى اسمع
ايه ده
ايه المعنى ده
بلا ولا شي.............بحبك

الراجل اللي بيغني يا اسيادنا بيتكلم عن الحب الصافى من غير ولا حاجة
بحبك زي ما انت من غير أي شي
تعالي نعيش الحب بكل نقاوته و صفاه
تعالي نقعد بالفيية"الضليلة" مش لحدا ها الفية
يااااااااااااه
على فكرة الكلام عنها هايكون طبعا ركيك جدا و مش منطقي ان الواحد يقدر يوصف و يوصف في حاجة و هي تقدر تتكلم عن نفسها احسن كلام

دوس هنا
و استمتع يا برنس و اسمع بلا ولا شي
زياد الرحباني

شكرا قوي

ليست هناك تعليقات: